

Alus darītavas “Alus nams” apgrozījums pagājušajā gadā bija 1,767 miljoni eiro un tas ir par 7,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa saruka par 58,2% un bija 125 714 eiro.
Kompānijas vadības ziņojumā teikts, ka pērn “Alus nams” turpināja tradicionālo alus ražošanu un realizāciju, kā arī paplašināja sortimentu ar jaunām alus šķirnēm plastmasas un stikla pudelēs, liecina firmas.lv informācija.
Tā kā 2021.gadā Latvijā bija spēkā ar Covid-19 izplatību saistīti ierobežojumi, tie būtiski samazināja ekonomikas attīstību valstī un pasaulē.
“Alus nams” vadība norāda, ka liela daļa uzņēmuma klientu ir mazas kafejnīcas un bāri, kuriem ārkārtas situācijas un ierobežojumu dēļ nebija ļauts strādāt, tomēr uzņēmuma saimnieciskā darbība netika pārtraukta, kā arī netika kavēti maksājumi kreditoriem.
Pārskatā arī minēts, ka nav paredzams, kā situācija varētu attīstīties nākotnē, tāpēc pastāv ekonomikas attīstības nenoteiktība, taču uzņēmuma vadība turpina nepārtraukti vērtēt situāciju.
2022.gada sākumā novērots straujš cenu pieaugums transporta pakalpojumiem iekšzemē un piegādēm no Eiropas Savienības valstīm. Tāpat būtiski augušas cenas miežu iesalam, elektroenerģijai un gāzei.
“Alus nams” vadības ziņojums.
Šajā gadā uzņēmums plāno turpināt darbību, saglabāt esošo realizācijas apmēru, attīstīt alus sortimentu un attīstīt internetveikalu, kas darbību sāka 2020.gadā. Galvenais “Alus nama” mērķis ir saglabāt esošos realizācijas apmērus un nepieļaut to kritumu.
“Alus nams” reģistrēta 1999.gadā un tās pamatkapitāls ir 498 003 eiro. Kompānija pieder trim Latvijas privātpersonām – Uģim Cērpiņam (36%), Raimondam Ozolam (36%) un Guntim Grantam (28%). Kompānijas pamatdarbība ir alus ražošana un realizācija ar zīmolu “Brālis”.