Paplašina produktu klāstu
Paplašina produktu klāstu

Paplašina produktu klāstu

Foto: publicitātes

Saldējuma ražotājs SIA “Tērvete Food” šo gadu sācis, atjaunojot zīmola “Druvas saldējums” iepakojuma dizainu, paplašinot produktu piedāvājumu un attīstot jaunus darbības virzienus.

Uzņēmums paplašina eksporta tirgus, un tāpēc īpaši būtiska ir jaunu produktu ieviešana ražošnā, pavēstīja AS “Agrolats Holding” Mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītāja Ieva Vāvule.

Zīmola “Druvas saldējums” atjaunošanā ieguldīti 90 tūkstoši eiro. Šosezon produktu grozu papildina jauni mini saldējumi uz kociņa, kā arī sadarbībā ar SIA “Lāči” tapusi jauna saldējumu līnija “Kopā”. Šajā produktu līnijā “Lāču” iecienītākās produktu receptes pārnestas deserta saldējumu formātā – Plombīrs ar balzāmu, rudzu rīvmaizi un tumšo šokolādi, Plombīrs ar rudzu maizi, žāvētiem augļiem un lazdu riekstiem un Plombīrs ar brauniju, aveņu mērci un tumšo šokolādi. Abus ražotājus vieno fokuss uz lokālām izejvielām un vēlme aicināt sabiedrību vairāk laika pavadīt kopā ar savējiem.

SIA “Tērvete Food” vadītājs Valdis Blūms norāda uz pievienoto vērtību ražotāju sadarbībai, jo jaunu produktu radīšana kopā nozīmē arī pieredzes un zināšanu mijiedarbību.

“Latvijā ir daudz lielisku ražotāju, kuru sadarbībā potenciāli var tikt radīti brīnišķīgi risinājumi. Nolēmām apvienot mūsu un “Lāči” kopīgās vērtības un ambīcijas par augstvērtīgu produktu kvalitāti, kā rezultātā jau no jūnija veikalu tīklos būs pieejami jaunie produkti.”

“Tērvete Food” vadītājs Valdis Blūms.

“Druvas saldējums” produkti pieejami veikalu tīklos visā Latvijā, taču ražotnes veikalā un pavisam nesen atvērtajā “Pagrabiņā” Saldū pieejams visplašākais produktu klāsts.

SIA “Tērvete Food” ražo “Druvas saldējumu” no īsta piena un 35 gadu pieredze nodrošina zināšanas par to, kā jāgaršo īstam saldējumam.

SIA “Tērvete Food” ietilpst “Agrolats Group”. Pagājušajā gadā “Tērvete Food” apgrozījums bija 2,26 miljoni eiro, kas ir par 28 % vairāk, nekā gadu iepriekš. Uzņēmums nodarbina 35 strādājošos.