

Piena produktu ražotājs AS “Valmieras piens” pērn strādāja ar 35,95 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 20,1% vairāk nekā gadu iepriekš.
Kompānijas peļņa gan saruka par 40,4% un bija 221 413 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.
Pagājušajā gadā “Valmieras piens” turpināja produkcijas izplatīšanu “Food Union” grupas internetveikalā “pienaveikals.lv”.
Kamēr “Valmieras piena” tradicionālie zīmola “Valmiera” produkti – piens, krējums, sviests, biezpiens, ir pieprasītākie internetveikala sortimentā, pērn tas tika papildināts arī ar sadarbības partneru piedāvātajiem produktiem.
Tieši 2021.gadā zīmols “Valmiera” saņēma medaļu starptautiskajā pārtikas izstādē “Riga Food”. Sudraba godalgu kategorijā “saldējuma/skābējuma sviests” saņēma zīmola “Valmiera” Ilgvara Tamaņa vadībā ražotais saldkrējuma sviests (82%).
Apgrozījuma pieaugums galvenokārt saistīts ar noieta, ražošanas apjoma un pārdošanas cenu pieaugumu. Turklāt visvairāk pieaugusi sieru un kausēto sieru, ka arī industriālo produktu ražošana.
AS “Valmieras piens” vadības ziņojums.
2022.gadā uzņēmums turpina darbu pie “Valmieras piena” ražošanas konkurētspējas paaugstināšanas, nodrošinot efektīvu izejvielu, energoresursu, darbaspēka un iekārtu izmantošanu, kā arī pie ražotnes specializācijas skābpiena produktu, sieru un citās kategorijās.
Tāpat turpinās darbs pie jogurta grupas un smērsieru grupas attīstības, kā arī citu inovatīvu produktu kategoriju izpētes un ieviešanas ar “Valmiera” zīmolu.
Kompānija arī šogad strādā pie jaunu piena ražotāju un piegādātāju piesaistīšanas, īpašu uzmanību pievēršot Vidzemes reģiona piena ražotājiem, lai samazinātu piena piegādes loģistikas izmaksas.
“Valmieras piens” reģistrēts 1991.gadā, un tā pamatkapitāls ir 5,531 miljoni eiro. Vidējais kompānijā nodarbināto skaits pērn bija 207 darbinieki.
Uzņēmums ietilpst pārtikas koncernā “Food Union”, un tā lielākais akcionārs ir AS “Rīgas piena kombināts”, kam pieder 93,8% kompānijas akciju.