

Alus un bezalkoholisko dzērienu ražotājs SIA “Bauskas alus” ieguldījis 40 tūkstošus eiro sešu jaunu produktu izstrādē, pastāstīja uzņēmuma pārstāvji.
Reaģējot uz patērētāju tirgus tendencēm, dzērienu sortiments paplašināts ar trim jaunām produktu kategorijām, kas līdz šim nav bijušas “Bauskas alus” portfelī – bezalkoholisko alu, limonādi un sidru.
Alus darītavā izstrādāti “Bauskas bezalkoholiskais alus”, “Bauskas limonāde” ar rabarberu, upeņu un cidoniju garšu un “Bauskas sidrs” ar ābolu un ābolu-rabarberu garšām.
“Bauskas alus” valdes loceklis Nils Kazaks stāsta, ka pērn novērots pieprasījuma pieaugums gāzēto dzērienu “premium” segmentā, kas liecina – patērētāji vēlas iegādāties dārgākus un augstākas kvalitatātes produktus, kas ražoti no dabīgām izejvielām.
Uzņēmums šā gada sākumā arī investējis 25 tūkstošus eiro alus darītavas telpu atjaunošanā un ekskursiju programmas pilnveidošanā.
Kompānija “Bauskas alus” reģistrēta 1999.gadā, un tās pamatkapitāls ir 932 064 eiro. “Bauskas alus” pilnībā pieder uzņēmumam “Lāčplēša alus”, kura savukārt pieder SIA “Cido grupa”, kuras lielākā īpašniece ir Dānijas “Royal Unibrew” (99,99%).