Jaunajos saldējumos iegulda 50 tūkstošus
Jaunajos saldējumos iegulda 50 tūkstošus

Jaunajos saldējumos iegulda 50 tūkstošus

Foto: publicitātes

Iestājoties gada vēsākajai sezonai, Latvijā vadošais piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmums “Food Union” radījis trīs inovatīvus “Ekselences” saldējumus

Jaunā “Ekselences” kolekcija radīta Rīgā bāzētajā “Food Union” saldējuma kompetences centrā ar mērķi realizēt produktus kā Latvijas, tā arī citos ārvalstu eksporta tirgos, tai skaitā Āzijā no 2022. gada. Investīciju apmērs, kas ieguldīts saldējumu recepšu izstrādē, iepakojuma risinājumā un produktu palaišanā tirgū, ir ap 50 tūkstošiem eiro.

“Food Union” saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva pavēstīja, ka  saldējumi izceļas ar pasaulē iecienītu desertu garšu kombinācijām. Proti, “Ekselence Pumpkin Spice Latte” saldējums ir  kafijas saldējuma kombinācija ar pikanto ķirbja mērci, kas atstāj īstu Ziemassvētku pēcgaršu. Savukārt “Ekselence Vanilla & Chocolate Cookie Dough” jeb divkrāsains vaniļas un šokolādes saldējums ir pagatavots ar smilšu mīklas un šokolādes gabaliņiem. Trešais jaunums –  “Ekselence Peanut Butter Crunch” saldējumā apvienots krēmīgais zemesriekstu sviests ar kraukšķīgiem zemesriekstu gabaliņiem. Vienlaikus visus jaunumus vieno to galvenā pamatsastāvdaļa – īsta piena un saldā krējums saldējums. Produkti ir iepakoti 500 ml kartona kārbiņās.

Pilnā sortimentā jaunās garšas jau var iegādāties “Food Union” internetveikalā, savukārt nacionāla līmeņa pārtikas lielveikalos “Maxima” un “Rimi”, kā arī citos pircēju iecienītos veikalos visā Latvijā.