LAD klientus apkalpos tikai “zaļajā zonā”
LAD klientus apkalpos tikai “zaļajā zonā”

LAD klientus apkalpos tikai “zaļajā zonā”

No 11.oktobra Lauku atbalsta dienests (LAD) klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā”.

Tas nozīmē, ka klientiem, apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam  – pasei vai ID kartei un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas sertifikātam, informē LAD Sabiedrisko attiecību daļa. Lai apmeklētu LAD klientu apkalpošanas centrus, aicinām vizīti pieteikt iepriekš, zvanot uz tālruni 67095000. Klienti, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

LAD atgādina – apmeklējot klientu apkalpošana centrus klātienē, jāievēro valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jāvelk sejas maska, jāietur divu metru distance no citiem cilvēkiem un jādezinficē rokas. Ja ir elpceļu saslimšanas pazīmes, ir noteikta pašizolācija vai mājas karantīna – klientu centrus apmeklēt nedrīkst. LAD aicina klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo lietotni, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā – atgādina dienestā.

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinot aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos.