Ar lielāku pievienoto vērtību
Ar lielāku pievienoto vērtību

Ar lielāku pievienoto vērtību

Foto: pexels.com

Iepriekšējā finanšu periodā SIA “Aloja – Starkelsen” strādājis ar apgrozījuma un peļņas pieaugumu, liecina “Lursoft” dati.

Laika posmā no 2023. gada 1. septembra līdz 2024. gada 31. augustam “Aloja-Starkelsen” apgrozījums sasniedzis 19,03 miljonus eiro, kas ir par 14,36% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas bijusi vairāk nekā 10 reizes lielāka.

Aizvadītajā finanšu gadā “Aloja-Starkelsen” nopelnījis 566,6 tūkstošus eiro. Gūto peļņu uzņēmums iecerējis novirzīt attīstībai.

2023./2024. finanšu gadā uzņēmums turpināja attīstīties atbilstoši ilgtermiņa stratēģijai un mērķiem. “Uzņēmums turpināja pārdot ilgtspējīgās pārtikas un barības izejvielas visā pasaulē un aktīvi strādāja, lai paplašinātu savu produktu klāstu, kļūstot par vienu no pasaulē vadošajiem ilgtspējīgu pārtikas un barības izejvielu ražotājiem,” teikts SIA “Aloja-Starkelsen” vadības ziņojumā.

Uzņēmums turpināja ražot un pārdot dažādus zīmola “Aloja” produktus, tostarp kartupeļu cieti, cepamo pulveri un vaniļas cukuru.

“Aloja-Starkelsen” fokusējas uz vietējo izejvielu pārstrādi un produkcijas ar pievienoto vērtību eksportu. Jāpiebilst, ka eksports pērn bija 88,6% no SIA “Aloja-Starkelsen” kopējā apgrozījuma.

Kompānija reģistrēta 1991. gadā, tā patiesais labuma guvējs ir Maurizio Decio no Itālijas. Aizvadītajā finanšu periodā uzņēmumā bija nodarbināts 71 strādājošais.