

Šokolādes trifeļu ražotājs SIA “Pure Chocolate” plāno izaugsmi eksporta tirgos.
Pūrenieki pagājušajā gadā strādāja ar 3,599 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 39,4% vairāk nekā gadu iepriekš, tajā pašā laikā uzņēmums cieta 156,7 tūkstošu eiro zaudējumus pretstatā peļņai gadu iepriekš.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kāpums ir saistīts ar uzņēmuma darbības nostabilizēšanos pēc “Covid-19” pandēmijas, kā arī veiksmīgu darbību vietējā un eksporta tirgos. Lai gan uzņēmums strādājis ar zaudējumiem, “Pure Chocolate” vadība uzsver, ka operatīvie rādītāji būtiski uzlabojušies.
“Pure Chocolate” pagājušajā gadā turpināja sadarbību ar sadarbības partneriem Vācijā, Dānijā, Itālijā, Nīderlandē, Norvēģijā, ASV un Japānā.
Uzņēmuma jaunā zīmola stratēģija ir nodrošinājusi jaunus noieta tirgus. Patlaban darbības fokuss vērsts uz pakāpenisku izaugsmi gan esošajos, gan jaunajos tirgos.
Pūrenieki nākotnē plāno investēt zīmola attīstībā un jaunu receptūru izstrādē. Pateicoties jauniem klientiem, “Pure Chocolate” plāno izaugsmi eksporta tirgos.
Uzņēmums “Pure Chocolate” reģistrēts 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 196 309 eiro. Uzņēmuma dalībnieki ir “BaltCap Latvia Venture Capital Fund” (60%), Aivars Žimants (29,37%), Mārtiņš Čakste (9,58%), Ainārs Bērziņš (1,05%), kā arī SIA “Šokolādes muzejs”, kuras īpašumā ir viena kapitāldaļa.