

Pārtikas produktu ražotājs “Ilgezeem” pērn palielinājis apgrozījumu par 4 % – līdz 6,45 miljoniem eiro, kas ir lielākais apgrozījums rūpnīcas vēsturē.
Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka galvenais pieaugums bijis no pārdošanas pašu veikalu tīklā, kas veido gandrīz 26% no kopējā apgrozījuma. “Lursoft” dati rāda, ka uzņēmums jau ceturto gadu pēc kārtas strādājis ar zaudējumiem, pērn to apmēram sasniedzot 48 tūkstošus eiro.
Pagājušajā gadā uzņēmums VID administrētajos nodokļos samaksājis 1,8 miljonus eiro, tostarp 624 tūkstošus eiro valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 321 tūkstoti eiro iedzīvotāju ienākuma nodoklī. “Ilgezeem” ar darba vietām 2024. gadā nodrošināja 108 darbiniekus.
Šim gadam SIA “Ilgezeem” izvirzījis mērķi samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomu. Pārdošanas pieaugumam uzņēmums vēlas attīstīt savu veikalu tīklu, tostarp izmantojot franšīzi, veicināt pārējo pārdošanas kanālu attīstību, apgūt jaunus tirgus. Tiekot arī apsvērta iespēja paaugstināt produktu cenas.
Uzņēmums 2025. gadā nav plānojis būtiskas investīcijas ražošanā.
“Ilgezeem” kopējais ražošanas apjoms 2024. gadā, salīdzinot ar 2023. gadu, palielinājās par 5%, sasniedzot gandrīz 6300 t. Medalus un sidra ražošanas apjoms palielinājās par 10%, klasiskais alus par 4%, bet bezalkoholiskie dzērieni par 5%.
SIA “Ilgezeem” reģistrēts 1995. gadā un vienādās daļās pieder Robertam Volfam un Viktoram Ogņanovam. Tā produktu klāstā ir gan tomātu mērces, tomātu kečupi, sinepes un majonēze, gan arī bezalkoholiskie dzērieni – kvass “Iļģuciema”, “Iļģuciema Iesala dzēriens” , “Veselības dzēriens”, kā arī alus un sidrs.