Jaunie ražotāji grib sadarboties ar “Rimi”
Jaunie ražotāji grib sadarboties ar “Rimi”

Jaunie ražotāji grib sadarboties ar “Rimi”

Foto: pexels.com

Pāris nedēļu laikā, kopš notikušā foruma “Audzē Latviju”, “Rimi” saņēmis  50 ražotāju pieteikumus, kuri vēlas piedāvāt dažādus interesantus produktus “Rimi” pircējiem. Lielākais pieteikumu skaits vērojams svaigo produktu kategorijā, kur dominē vegāniskie un veģetārie produkti – gandrīz puse no visiem pieteikumiem, informē “Rimi” pārstāvis Juris Šleiers. Jaunie produkti veikalu plauktos varētu nonākt nākamā gada sākumā.

Kategorijas, kurās “Rimi” šobrīd visvairāk meklē vietējos piegādātājus, ir dažādas diētiskās gaļas, bezlaktozes un bezglutēna kategorijas, piemēram, kazas piena produkti, kā arī piedāvājums veģetāriešiem un vegāniem. Pēc foruma jauno pārtikas ražotāju attīstības foruma “Audzē Latviju” “ātrajiem randiņiem” ar “Rimi” speciālistiem pieteikušies 50 ražotāji, kuri piedāvā gan minēto kategoriju produktus, gan gaļas, zivju, maizes produktus, dzērienus, augļus, dārzeņus un pat suņiem paredzētus kārumus.

“Esam gandarīti par jauno ražotāju lielo interesi. Rimi vienmēr dod priekšroku pašmāju ražotāju produkcijai, ja vien tas ir iespējams, ārzemju alternatīvas atstājot situācijām, kad vietējie ražotāji nespēj nodrošināt Rimi pircējiem nepieciešamo apjomu un kvalitāti. Ceram, ka no šīs lielās ražotāju intereses veidosies labas sadarbības, kuru ietvaros atbalstīsim labāko ideju attīstību,” saka “Rimi Latvia” kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.

Viņš norāda, ka šobrīd notiek iepazīšanās sarunas ar jaunajiem ražotājiem, lai saprastu, cik gatavi viņi ir sadarbībai ar “Rimi”. Ražotāji, kuru produkcija būtu interesanta pircējiem un kas spēs nodrošināt pietiekamu apjomu, varēs sākt sarunas par produktu ieviešanu “Rimi”veikalu plauktos, bet ražotāji, kas piedāvā mazāku apjomu, būs iespēja nonākt koncepta veikalu “Klēts” piedāvājumā. Pēc konsultācijām ar “Rimi” speciālistiem ražotājiem, kuru produkcijai būs potenciāls nonākt “Rimi” vai “Klēts” plauktos, būs iespēja uzlabot savu produktu specifikāciju vai pilnveidot to ražošanas ciklu, lai atbilstu nepieciešamajām kvalitātes prasībām.

“Tas, cik ātri jaunie produkti nonāks veikalos, atkarīgs no vairākiem faktoriem – ražotāju gatavības ātri reaģēt un veikt nepieciešamos uzlabojumus, ražošanas jaudas un citiem apstākļiem. Tāpat jārēķinās, ka līguma slēgšana un citu nepieciešamo darbību veikšana, lai produkti nonāktu Rimi, aizņem ilgāku laiku nekā sadarbības izveidošana ar Klēti. Katrā gadījumā ceru, ka jau nākamgad mēs varēsim piedāvāt “Rimi” pircējiem jaunus, interesantus produktus,” stāsta Milans Blūms.

Lai akcentētu ikviena patērētāja iespējas atbalstīt kopējo valsts ekonomiku, izvēloties vietējo ražotāju produkciju, lielveikalu tīkls Rimi turpina pērn uzsākot kampaņu “Audzē Latviju”. Tās ietvaros arī šogad “Rimi” turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un veikalos īpaši izceļ vietējo ražotāju produktus, cenu zīmēs iekļaujot atzīmi “Radīts Latvijā”. Tāpat ar dažādām tematiskām akcijām, izceļot vietējo ražotāju produkciju, pircēji aicināti savos iepirkumu grozos likt pašmāju labumus.