

Pārtikas produktu ražotājs SIA “Ilgezeem”, kas strādā ar zīmolu “Iļģuciems”, pagājušajā gadā strādāja ar 6,19 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,8% vairāk nekā gadu iepriekš.
Savukārt kompānijas zaudējumi saruka vairākkārt – līdz 8313 eiro, liecina “Lursoft” dati.
Vadības ziņojumā teikts, ka 2023.gadā “Ilgezeem” kopējie ražošanas apmēri, salīdzinot ar 2022.gadu, pieauga par 7%, sasniedzot gandrīz sešus tūkstošus tonnu. Pārdošanas apmēri kompānijas veikalu tīklā pērn pieauguši par 23%.
Šogad uzņēmuma vadība sagaida apgrozījuma un saražotās produkcijas apmēru pieaugumu, tostarp plānots palielināt realizāciju Eiropas Savienības valstīs, palielināt pārdošanas apmērus pašu veikalu tīklā, kā arī kāpināt alus pārdošanas apmērus.
Jāpiebilst, ka šogad kompānija neplāno investēt ražošanā, jo tiek gaidītas zemākas procentu likmes.
2022.gadā “Ilgezeem” strādāja ar 5,589 miljonu eiro apgrozījumu un 392 tūkstošu eiro zaudējumiem.
Kompānija reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. “Ilgezeem” vienlīdzīgās daļās pieder Robertam Volfam un Viktoram Ogņanovam.