

“Rīgas Melnais Balzams” atzīmē 270 gadu pastāvēšanu un tā ražotājs strādā pie jauna produkta radīšanas, kas varētu lauzt līdzšinējās tradīcijas.
Kā pavēstīja uzņēmuma “Amber Beverage Group” pārstāve Sabīne Rutka, lai gan dzēriena ražošanas procesā arvien tiek ievērota tā senā receptūra, “Rīgas Melnais Balzams” ir kļuvis par mūsdienīgu un pat inovatīvu zīmolu. Atzīmējot cienījamo jubileju, zīmols laidis klajā īpašu ierobežotas pieejamības sēriju, kas jau tagad ir pieejama lielākajos tirdzniecības tīklos.
“Neskatoties uz joprojām sarežģīto globālo Covid-19 situāciju, mums ir izdevies sasniegt pārdošanas apjoma pieaugumu, sasniedzot +15% salīdzinājumā ar 2020.gadu, kas ir ievērojami labāks rezultāts salīdzinājumā ar kopējo globālo rūgto uzlējumu kategorijas pieaugumu +4%. Mēs turpinām palielināt mūsu klātesamību eksporta tirgos, atverot jaunus tirgus, paplašinot esošo “Rīgas Melnais Balzams” portfeli, kā arī ieejot jaunās dzērienu kategorijās,” komentē globālais zīmola direktors Māris Kalniņš.
Mēs aktīvi strādājam pie tā, lai mainītu patērētāju viedokli par “Rīgas Melno Balzamu” kā senu zīmolu, ko lieto tikai gados vecāki cilvēki, kā medicīnisku līdzekli. Mēs vēlamies mainīt zīmola patēriņa veidu un uzrunāt jaunāku auditoriju.
“Rīgas Melnais Balzams” globālais zīmola direktors Māris Kalniņš.
Uzņēmums sācis aktīvu darbu pie pēdējo gadu lielākā un grandiozākā “Rīgas Melnais Balzams” projekta, kura uzdevums ir radīt jaunu, inovatīvu produktu ar mērķi uzrunāt auditoriju, kuras acīs līdz šim brīdim “Rīgas Melnais Balzams” nav bijis dzērienu izvēle Nr.1. Uzņēmums jau drīzumā iepazīstinās patērētājus ar jauno dzērienu un tic, ka izdosies mainīt patēriņa tradīcijas, uzrunājot gados jaunāku auditoriju.
Pandēmijas laiks zīmolam “Rīgas Melnais Balzams” pagājis digitalizācijas zīmē, kad tika digitalizēts gandrīz viss, kas bija iespējams. Proti, pilnībā bija jāmaina zīmola fokuss no klātienes saskarsmes ar patērētāju uz attālinātas komunikācijas un pārdošanas veidošanu.
Jāpiebilst, ka pagājušajā gadā alkoholisko dzērienu ražotājs “Latvijas balzams” strādāja ar 78,1 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 13,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas neto peļņa saruka par 6,4% un bija 8,7 miljoni eiro, liecina kompānijas auditētie finanšu dati.