

Lai arī “Covid-19” pandēmijas dēļ lielākais alus pārdošanas apjoma kritums bija HoReCa sektorā, pateicoties lielākai produktu pieejamībai mazumtirdzniecībā, SIA “Bauskas alus” pārdošanas apjoms dekalitros 2021.gadā pieaudzis par 6,4%.
Alus noietu sekmējis arī ļoti aktīvs tūrisms Baltijas valstu starpā, kas veicināja alus noietu mazumtirdzniecībā.
“Bauskas alus” 2021.gadā apgrozīja 6,9 miljonus eiro, kas ir par teju 2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kopumā gadu alus ražotājs noslēdza ar 2,53 miljonu eiro lielu peļņu.
“Lursoft” pieejamā informācija rāda, ka aizvadītajā gadā SIA “Bauskas alus” bija darba devējs 64 darbiniekiem. Nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā alus ražotājs pērn samaksājis 2,38 miljonus eiro.
Šogad SIA “Bauskas alus” darbība galvenokārt tiks koncentrēta uz pārdošanas apjomu palielināšanos visos tirgus segmentos. Plānots turpināt ilgtermiņa ieguldījumus ražošanas jaudas, efektivitātes un produktu kvalitātes paaugstināšanā.
SIA “Bauskas alus” kapitāldaļu turētājs ir SIA “Lāčplēša alus”, kas, savukārt, pieder SIA “Cido grupa”.