

Pārtikas ražotājs “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražošanas ēkas Babītē paplašināšanā un galveno ražošanas līniju modernizācijā ieguldīs 5,4 miljonus eiro.
Kompānijā norāda, ka investīcijas veido Eiropas Savienības atbalsts, kā arī “Orkla Latvija” finansējums. Investīciju mērķis ir nodrošināt racionālu ražošanas plūsmu un automatizācijas iespējas, kā arī palielināt uzņēmuma ražošanas ātrumu. Tāpat plānots paaugstināt kapacitāti un efektivitāti, kā arī samazināt personāla slodzi.
“Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons stāsta, ka “Spilva” majonēžu un mērču ražošanas līnijas noslodze bija sasniegusi 90%, ko ietekmēja būtisks eksporta pieaugums. Pateicoties investīcijām, “Spilva” turpinās audzēt ražošanas apmērus.
Investīciju projektu plānots īstenot pusotra gada laikā, to skaitā aptuveni deviņus mēnešus plānoti ražotnes paplašināšanas darbi un vēl deviņus mēnešus – ražošanas līniju pārcelšanas, modernizācijas un automatizācijas darbi. Projektu plānots pabeigt 2027.gada vidū.
“Orkla Latvija” koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 112,8 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet koncerna peļņa sasniedza 2,89 miljonus eiro, kas ir par 4,5% vairāk nekā gadu iepriekš.
Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. “Orkla Latvija” koncernā ietilpst “Latfood Agro”, “Saldumu tirdzniecība” un “Staburadze”.
Uzņēmums ietilpst Norvēģijas koncernā “Orkla”. Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Spilva”, “Gutta” un citus zīmolus.