Palielina savu tirgus daļu
Palielina savu tirgus daļu

Palielina savu tirgus daļu

Bērnu pārtikas un preču vairumtirgotājs SIA “Nutricia” apgrozījums pērn samazinājās par 5,26% – līdz 18,06 miljoniem eiro.

Iesniegtajā vadības ziņojumā uzņēmums norādījis, ka dzimstības rādītāji 2021.gadā stabilizējās, līdz ar to arī kopējais bērnu pārtikas tirgus ir stabils, vēsta “Lursoft” Klientu portfelis.

Uzņēmums norādījis, ka apgrozījuma kritums saistīts ar 2020.gadā pieņemto lēmumu pārtraukt atsevišķu produktu, to skaitā “Milupa” biezeņu burciņās izplatīšanu Baltijas valstīs.

“Piena maisījumu un medicīniskiem nolūkiem paredzētās pārtikas pārdotie apjomi turpināja augt, jo turpinājās pārdošanas un produktu pieejamības attīstīšana tirgū, kā arī investīcijas zīmolu atpazīstamībā,” norādījis SIA “Nutricia”. Pagājušo gadu uzņēmums noslēdzis ar 400 tūkstošu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas.

SIA “Nutricia” tirgus daļa bērnu pārtikas segmentā 2021.gadā palielinājās, savukārt zīdaiņu piena maisījumu tirgus segmentā tas saglabāja līderpozīcijas.

Pagājušajā gadā uzņēmums veiksmīgi realizējis vecāku izglītošanas kampaņu par alerģijām un to simptomiem, kā arī visās Baltijas valstīs turpinājās kampaņa “Mazais nav lielais”.

“Lursoft” dati rāda, ka šogad novembrī apritēs 30 gadi kopš SIA “Nutricia” reģistrēšanas. Līdz pat 2008.gadam uzņēmums bija zināms ar nosaukumu “Amaija”.

SIA “Nutricia” īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais “Nutricia International” B.V.